התאמת מזלות: מזל גדי נקבה עם מזל טלה גבר

התאמה בין מזלותמזל גדי נקבה יהיה מהופנט על ידי מזל טלה גבר האהבה שלכם יכולה להמשיך לנצח, אך עליכם להיות ממושמעים ביחס לקשר הזה. השקרים והמניפולאציות לא צריכים להתקיים ביניכם. הוא חייב לוותר על הקנאה ומשחקים אם ברצונו לא לאבד אותך לנצח. לפי התאמה בין מזלות את כמו היין: את טובה יותר עם הגיל ומושכת יותר. מזל טלה גבר צריך להבין עד כמה חשובה ההצלחה עבורך, ועליך לבקר פחות את התנהגותו.

מבחינת המין, הכל נראה כאילו עובד באופן מושלם. אתם תצטרכו להתגבר על כל מכשול, אבל באו נעיף מבט על שילוב מזלות אלה. חופש הרוח וההרפתקנות המאפיינת את הטלה  עלולים לעצבן אותך נורא. גדי נקבה שואפת לחיים יציבים יותר, אך אין דבר כזה אצל טלה. אם קיימת התאמה זוגית בין מזלות אלה בטוח שההמולה תהיה בביתכם. הטלה הוא אגוצנטרי ואת תצטרכי מאמץ רב כדי לחיות איתו.
בן מזל טלה עסוק ביצירת פרויקטים ומנסה וחותר לשנות כל שנראה לו שיש לשנות. לך יש צורך של הוכרה חברתית, כך שתהיה גאה עם המאהב שלך רק אם הוא יוערך על דברים שהוא עושה. התאמה אסטרולוגית זאת תהיה מתאימה יותר במקרה של שותפות עסקית, מכיוון שאתם מכורים לעבודה. אתם רוצים להרוויח וזה יכול לגרום לרצון  להשאיר ביחד, גם אם מהיבט האסטרולוגי זה לא כל כך עובד.

התאמה בין מזלות עבור אישה מזל גדי