מזל דגים נקבה

מזל דגים נקבהמזל דגים נקבה היא נדיבה, עדינה, מסתורית, לעתים קרובות, נמשכת לנסתר זה מה שאת לפי אסטרולוגיה. לא פעם הנציגות של מזל דגים הן לפעמים קוראות בכף היד או אסטרולוגיות. נשים דגים הן הכי רומנטיות מכל המזלות של גלגל מזלות. האהבה היא זו שמחזיקה אותך בתנועה, זה התגמול שלך, הופך אותך למאושרת. כאשר את אוהבת, את מסוגלת לתת הכל, מבלי לקבל משהו בתמורה, אך כאשר את נפגעת, את הופכת למאוד נקמנית. לעיתים קרובות קורה לך להתאהב בגברים לא מתאימים, בגלל שהם נמשכים מאוד אליך.

תכונות עיקריות של מזל דגים אישה

אוהבת הרבה מתנות, העשויות לעורר בך מיניות. לפעמים את לא מעוניינת ביחסים פיזיים ואת מעדיפה להפוך אותם לאפלטוניים . ישנם מצבים בהם מזל דגים נקבה יכולה להיות גסת רוח, מוותרת על הדעות הקדומות ומקבלת הכל דרך היופי שלך, אחרון חביב, על-ידי המין. יש לך אישיות מאוד מורכבת, תמיד מוכנה לחוות, במיוחד אם את בוטחת בבן הזוג שבחרת. את רגישה מאוד ויש לך חוש אמנותי מפותח מאוד.בן זוגך צריך  לדעת שאת זקוקה להגנה. בסופו של דבר את רוצה שבן הזוג שלך יממש את כל משאלותך, ורק אז הוא יגלה מה שאת רוצה באמת מן החיים

מזל דגים אישה – אהבה וזוגיות

כמו רוב האנשים גם מזל דגים אישה רוצה בית מפואר, ביקורים, אהובים עשירים אשר מתייחסים אליך בהתאם המצב שלך. את לא דברנית גדולה, אך כאשר את עושה את זה את משאירה מקום להתעמת: לא אומרת הכל באופן ברור מאוד ולעולם תשאירי מקום לפרשנות. את רוצה לדעת כי האיש שלידך צריך אותך תמיד. במהלך הקריירה שלך, את מאוד הישגית וכל פרויקט שאת לוקחת על עצמך זה הצלחה.

התאמה בין מזלות עבור אישה