התאמת מזלות: מזל סרטן נקבה עם מזל קשת גבר

מזל קשת גבר הוא מעין אדם חופשי שלא רוצה יציבות ולא אוהב דרמות רגשיות ורגשות עזים. עם זאת, תוכלו למצוא משהו יגרום משיכה אחד לשני. את יכולה לעודד אצלו את הרעיון של הקמת משפחה, בעוד שהוא יסייע לך להיראות טוב בחברה, וללמוד אותך מהי הרפתקה.




תשימי לב לא להפגין יותר מדי מצבי רוח, מכיוון שבן מזל קשת גבר ימצא את הדלת הקרובה ביותר לצאת מהקשר. עדיף להיות בשלב הראשון של הקשר ידידה שלו ולאחר מכן ראה מה שאת רוצה באמת…
סרטן, קשת. נקודה. זאת אומרת: לא לחשוב אפילו! לפי אסטרולוגיה הוא סמל של אש, וסימן מזלות המביא את המספר הגדול של רווקים כך שאת עם האישיות שלך, הגיונית, אינטואיטיבי ורגשית לא יכולה לעמוד בקצב שלו.
בכל מקרה, מה שלא תעשי לא תצליחי לתפוס ולהפוך אותו ליציב יותר.
כמובן, הוא מבריק, מלא מרץ, מרתק. כמובן, האש מושך מים. אך, אף אחד מכם לא יכול לעמוד יותר מדי לצדו של השני: האש מכבה את המים והמים נדיפים. את רוצה יחסים לטווח ארוך, אהבה שקטה, עומק, בר-קיימא והוא לא יכול להעניק כל זה. את חושבת תמיד לעתיד, רוצה בית ומשפחה, את חסכונית כי את חושבת על  מחר. מזל קשת גבר חי כאן ועכשיו. מהר מאוד, הוא יהיה משועמם, ויתחיל לחפש אופקים חדשים, מה שיגרום לך לסגת עמוק יותר ויותר לתוך הקונכייה של הסרטן.