התאמת מזלות: מזל גדי נקבה עם מזל תאומים גבר

התאמה בין מזלותהתאמת מזלות אלה היא שילוב שיכול להביא המון כסף, כוח וקשר לכל החיים! ישנה משיכה הפיזית ויתפתחו שיחות אינטנסיביות בנכם. את תהיה לצדו לטוב ולרע, כך שמגיע לך שהגבר הזה ילחם עבורך! לפי התאמה אסטרולוגית זהו קשר המשלב בהצלחה חוכמה וכימיה מינית. מזל תאומים גבר יכול ללמד אותך להיות יותר משוחררת ובנוסף את הרצון ליהנות מכל רגע. כל עוד יש תשוקה ואטרקציה, תהיה לכם קשר מושלם.

ייתכן שזה לא הזוג הקלאסי, מאחר שהתאום הוא רוצה חיים תוססים, סביר יותר, שאת נפלת ברשת של החוכמה האין סופית שלו. בטוח שזה מה שמשך אותך מההתחלה. בן מזל תאומים אינו רכושני. הוא עסוק כל הזמן, כך אל תדאגי אם את מאחרת במשרד.
שינוי, ופריחה אישית זה צורך חיוני בני התאומים. יש גם צד נעים של הדברים: משום שהוא מעדכן עם כל דבר שזז, הוא יכול להיות מקור מידע נהדר. על מנת לקבל תשומת לב ממנו, יהיה טוב להביע הרצה לגבי היכולת השכלי שלו ולגבי היכולת למאגר מידע רב, הופך באופן מיידי מאוד אוהבת אותך. השיחות איתו יהיו מגרות מאוד ומעולם לא תרגישי שעמום. הוא, לפי אסטרולוגיה, אנרגיה בצמה. אם מקבל גירוי אינטלקטואלי, הוא יכול לעבוד מאד קשה, מה שאת מעריכה הכי הרבה שצל בני זוג.

התאמה בין מזלות עבור אישה מזל גדי