הקשר בין התאמת מזלות והתאמה זוגית

הקשר בין התאמת מזלות והתאמה זוגיתמדברים הרבה על התאמה זוגית, על התכונות הפסיכולוגיות של בני הזוג, על השכלת ואינטליגנציה, על נקודות עניין משותפים, על ההבנה בין בני הזוג ועוד על הרבה דברים נוספים. במיוחד בתחום השידוכים או הכרויות התפתח במשך השנים תיאוריה שלמה ואפילו מדברים עליה כמדע על ההתחברות בין בני הזוג. אם הזמן נכנס ללקסיקון הביטוח “מתאים לי” או לא מתאים לי” כאשר הכוונה היא לבן זוג אבל גם לעוד דברים נוספים. לא תמיד חושבים או יותר נכון ליודעים כמה חשוב זה לבדוק התאמת מזלות לפני כל צד בדרך לזוגיות…

איך לדעת אם בן הזוג הוא המתאים ביותר עבורכם?

תמיד נשאלת השאלה: איך תדעו אם בן הזוג שאתם יוצאים איתו כרגע הוא המתאים ביותר עבורכם? התאמת מזלות באסטרולוגיה היא התאמה בין מזלות בנושא הזוגיות. הבחירה מתייחסת ליסוד המזל. כאשר מזלות האש והרוח מתאימים אחד לשני ומזלות המים והאדמה מתאימים אף הם ומשלימים זה את זה.
על פי שיטת התאמת הזוגיות באסטרו נומרולוגיה האישיות של האדם מתחלקת לשניים – המודע והתת מודע.
חלק המודע המהווה 50% מאישיות האדם המכיל בתוכו שאיפות, ציפיות, מיומנות וכישורים מנטאליים של האדם. חלק הנגזר משמו של האדם הניתן לו בלידתו על ידי הוריו. אומרים שבמקרה שהזוגיות לא טובה ואחד הצדדים עוזב אז יש סגולות להחזרת אהבה שפועלות רק במקרה שיש התאמה בין משלות טובה.

חלק התת מודע המווה 50% מאישיות האדם גם כן, הוא מזהה את הצרכים התת הכרתיים והרגשיים של האדם ונובעים מתאריך לידתו וממזלו האסטרולוגי.

השיטה מזהה ומתמקדת בנושאים הבאים:

•    מערכת הציפיות והשאיפות של בני הזוג במערכת הזוגית שלהם – האם ניתן לגבש דעה משותפת?
•    מערכת הכישורים – האם ניתן לפתור בעיות בנושא זוגיות בעת משבר?
•    מהם הצרכים הרגשיים של כל אחד כאינדיבידואל במערכת הזוגית?
•    מה לומדים בני הזוג על עצמם בתוך המערכת הזוגית – מה הם באים לקיים במערכת זוגית זו?

השיטה עובדת ב-2 חלקים:
א’ – יצירת קשר טלפוני הזנת פרטים, תאריך לידה ושם מלא.
ב’ – קביעת ייעוץ עם איש המקצוע לשיחה

מידע נוסף על התאמת מזלות שיכול לעניין אותך